МММ Магия слова Блог учителя русского языка и зарубежой литературы Дмитренко Елены Анатольевны: ВИХОВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ .post-body:first-letter { float:left; color: #CB941C; line-height:50px; padding-top:1px; padding-right:5px; font-family:Georgia,Arial,times; font-size:70px;

ВИХОВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

ВИХОВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ - ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІВ

Кожна обдарована (талановита) дитина — індиві­дуальність, яка потребує особливого підходу.

Матриця для виявлення ознак обдарованості у дітей

Позитивні якості:

1. Дитина має чудову пам'ять.
2. Для вихованця характерна багата уява.
3. Дитина вміє створити в уяві альтернативні системи.

4. Має розвинену оперативну пам'ять і логічне мис­лення.
5. Прагне до активного дослідження навколишнього світу.
6. Вихованець успішний у багатьох починаннях.
7. Має позитивну установку на творче виконання за­вдань.
8. Дитина наполеглива у своїх діях, нерідко набли­жена до самовпевненості.
9. Характеризується величезною допитливістю.

Негативні якості:

1. Чітко виражений егоцентризм.
2. Прагнення до товариства старших дітей та дорос­лих.
3. Гостра реакція на несправедливість,
4. Нестримність почуттів та емоцій,
5. Нечіткість у розмежуванні реальності та фантазії.

Останні п'ять ознак свідчать самі про себе: виховання дитини — справа дуже складна і серйозна. Критичний аналіз наукових праць та практичного досвіду дає змогу зробити висновок, що рутинне виховання, побудоване та традиційних прийомах, згубно впливає на обдаровану натуру, яка зазвичай сама заявляє про себе, ускладнюючи життя консервативних дорослих і змушуючи їх шукати нестандартні виховні підходи.