Підручник, за яким ми працюємо:
Код доступу до відеоуроків:
https://meet.google.com/gpq-zmbu-ifx
Код для 6-А в Google Classroom:
Код для 6-Б в Google Classroom:
6-А - 02.06, 6-Б -02.06
Список творів на 7 клас
6-А - 23.05, 6-Б -23.05
6-А - 26.05, 6-Б -26.05
Подивитися відео:
Буктрейлер. К. Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Фільм "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Прочитати "Конрад, або Дитина з бляшанки"
6-А - 16.05, 6-Б -16.05
Подивитися відео:
Буктрейлер. "Джим Гудзик і Машиніст Лукас"
Фільм "Джим Гудзик та машиніст Лукас"
6-А - 19.05, 6-Б -19.05
Прочитати "Джим Гудзик та машиніст Лукас"
6-А - 09.05, 6-Б -09.05
Ознайомитися з біографією Астрід Ліндгрен
Переглянути презентацію "Астрід Ліндгрен"
Прочитати повість-казку "Мі, мій Міо"
Подивитися віедео:
Буктрейлер. А.Ліндгрен "Міо, мій Міо"
Фільм "Міо, мій Міо" за повістю А.Ліндгрен
6-А - 12.05, 6-Б -12.05
Опрацювати статтю "Міо, мій Міо"
Опрацювати презентацію "Міо, мій Міо"
6-А - 02.05, 6-Б -02.05
Схарактериувати образ Ліроя Кліві
6-А - 05.05, 6-Б -05.05
Опрацювати статтю "Запах думки" (записати в зошит жанр,тему, ідею, конфлікт оповідання)
Подивитися відео:
Мультфільм Р.Шеклі "Запах думки"
6-А - 25.04, 6-Б -25.04
Опрацювати статтю "Роберт Шеклі"
Подивитися відео:
Прочитати оповідання "Запах думки"
Ознайомитися із презентацією "Р.Шеклі "Запах думки"
6-А - 28.04, 6-Б -28.04
Опрацювати презентацію "Роберт Шеклі «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві"
Опрацювати статтю "Запах думки"
6-А - 18.04, 6-Б -18.04
Подивитися відео:
Рей Бредбері. Інтерв'ю з письменником. Вивчаємо світогляд фантаста.
Буктрейлер до оповідання Р.Бредбері "Усмішка"
Буктрейлер до оповідання "Уосмішка"
Енциклопедія. Леонардо Да Вінчи
Опрацювати статтю "Р.Бредбері. "Усмішка" (записати в зошит тему, ідею, символічні образи оповідання)
6-А - 21.04, 6-Б -21.04
Схарактеризувати образ Тома (письмово)
Знайти в оповіданні прикмети майбутнього, яке описує Бредбері (усно)
Подивитися відео:
6-А - 11.04, 6-Б -11.04
6-А - 14.04, 6-Б -14.04
Орацювати статтю "Фантастика" (записати в зошит , що таке фантастика, наукова фантастика)
Ознайомитись із біографією Р. Бредбері (стаття підручника)
Подивитися відео:
Прочитати оповідання "Усмішка"
6-А - 04.04, 6-Б -07.04
Подивитися відео:
Ідейно-художній аналіз "Люльки згоди". Робота з текстом.
Мультфільм "Люлька миру" ("Пісня про Гайавату")
Запитання і завдання (усно):
- Стисло перекажіть текст першого розділу поеми. Виділіть частини сюжету, назвіть їх.
- Для чого скликає Гітчі-Маніто індіанців?
- Які племена згадуються у творі?
- Опишіть індіанців, що прибули на заклик великого Гітчі-Маніто.
- Як називає Гітчі-Маніто індіанців? Поясніть це звертання.
- Наведіть аргументи, якими Гітчі-Маніто переконує індіанців жити в згоді.
- Чи змінилися індіанці після промови Гітчі-Маніто? Доведіть свою думку текстом.
- Яку ідею втілено в образі Люльки Згоди?
6-А - 04.04, 6-Б -07.04
Подивитися відео:
Відеоурок. Дж Родарі. "Листівки з видами міст"
Дж.Родарі "Листівки з видами міст"
Прочитати вірш "Листівки з видами міст"
Проаналізувати вірш "Листівки з видами міст"( записати в зошит тему, ідею, головну думку вірша)
6-А - 21.03, 6-Б -21.03
Ознайомитись із біографією Генрі Лонгфелло (стаття підручника)
Подивитися відео:
Генрі Лонгфелло - громадянин світу. Життєвий і творчий шлях митця
Преглянути презентацію "Генрі Лонгфелло. "Пісня про Гайявату"
Прочитати уривок з поеми "Пісня про Гайявату"
6-А - 24.03, 6-Б -24.03
Орацювати статтю "Пісня про Гайявату" (записати в зошит жанр, тему, ідею, гоовну думку, композицію твору)
Подивитися відео:
"Люлька Згоди". Переклад Олександра Олеся. Із поеми Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайявату"
6-А - 14.03, 6-Б -14.03
Ознайомитись із біографією Роберта Бернса (стаття підручника)
Ознайомитися з презентацією "Життєвий та творчий шлях Р.Бернса"
Подивитися відео:
Р.Бернс "Моє серце в верховині"
Вивчити напам'ять вірш Р.Бернса "Моє серце в верховині"
6-А - 17.03, 6-Б -17.03
Опрацювати статтю "Р.Бернс "Моє серце в верховині"
Урок виразного читання напам'ять вірша "Моє серце в верховині"
6-А - 07.03, 6-Б -07.03
Опрацювати матеріал "Хмаринки слів "Сезонні слова"
Переглянути відео:
Експрес урок "Загадки хайку Мацуо Басьо"
Вивчити напам'ять 4 хайку(на вибір)
6-А - 10.03, 6-Б -10.03
Урок виразного читання напам'ять хайку Мацуо Басьо
Ознайомитись із біографією Роберта Бернса (стаття підручника)
Ознайомитися з презентацією "Життєвий та творчий шлях Р.Бернса"
Подивитися відео:
Р.Бернс "Моє серце в верховині"
Вивчити напам'ять вірш Р.Бернса "Моє серце в верховині"
6-А - 28.02, 6-Б -28.02
Прочитати повість Е.Шмітта "Оскар і рожева пані"
Подивитися відео:
Експрес урок: «Оскар і Рожева пані» Еріка Еммануеля Шмітта
6-А - 03.03, 6-Б -03.03
Ознайомитись із біографією Мацуо Басьо (стаття підручника)
Переглянути презентацію "Красою Японії народжений"
Записати в зошит, що таке хайку
Опрацювати картку "Досліджуємо особливості хайку"
6-А - 21.02, 6-Б -21.02
Знайти у тексті повісті "Сліпий музикант" описи української природи.
6-А - 24.02, 6-Б -24.02
Написати твір (написати чернетку, в класі напишемо в зошиті для контрольних робіт)
Теми твору (на вибір):
1.«Справжні цінності в житті людини» (за повістю В. Короленка «Сліпий музикант»)».
2.«Сила справжнього кохання в повісті «Сліпий музикант» В. Короленка».
3.«Виклик долі й шлях до щастя Петра Попельського».
4.«Роль близьких людей у долі Петра Попельського».
\
6-А - 14.02, 6-Б -14.02
Схарактеризувати образи Петра Попельського та Евеліни
Зробити тестові завдання
6-А - 17.02, 6-Б -17.02
Визначити основні етапи пошуку Петром Попельським свого місця в світі
6-А - 03.02, 6-Б -03.02
Опрацювати статтю "Повість "35 кіло надії"(конспект)
6-А - 07.02, 6-Б - 07.02
Ознайомитись із біографією В.Г.Короленка (стаття підручника)
Подивитися відео:
Буктрейлер В.Короленко "Сліпий музикант"
Прочитати повість "Сліпий музикант"
6-А - 31.01, 6-Б - 03.02
Прочитати статтю про Анну Гавальду
Подивитися відео:
Прочитати "35 кіло надії"
6-А - 31.01, 6-Б - 03.02
Подивитися фільм "35 кіло надії"
6-А - 24.01, 6-Б - 24.01
Пояснити назву оповідання Джека Лондона "Жага до життя"
Скласти план оповідання
6-А - 27.01, 6-Б - 27.01
Опрацювати статтю "Оповідання "Жага до життя"
6-А - 17.01, 6-Б - 17.01
Відеоурок
Ознайомитись із біографією Джека Лондона (стаття підручника)
Прочитати оповідання "Жага до життя"
Подивитися відео:
Фільм "Любов до життя"
Прослухати аудіокнигу "Жага до життя"
6-А - 20.01, 6-Б - 20.01
Схарактеризувати героїв оповідання Джека Лондона "Жага до життя" (письмово)
6-А - 19.12, 6-Б - 20.12
Виконайте інтерактивні вправи за повістю М.Гоголя "Ніч перед Різдвом"
6-А - 23.12, 6-Б - 23.12
Пофантазуйте: дайте відповідь на питання "Яким буде моє Різдво у 2035 році?"
6-А - 12.12, 6-Б - 13.12
Відеоурок
Опрацювати статтю "Аналіз повісті "Ніч перед Різдвом"(записати в зошит)
Опрацювати матеріал карток
6-А - 16.12, 6-Б -16.12
Зробити контрольну роботу за тему "Пригоди та фантастика"
6-А - 05.12, 6-Б - 06.12
Відеоурок
Ознайомитись із біографією М.Гоголя (стаття підручника)
Переглянути відео:
Мультфільм Гоголь "Ніч перед Різдвом"
Фільм "Вечори на хуторі поблизу Диканьки" "Ніч перед Різдвом" за повістю Гоголя 1961
Прочитати повість "Ніч перед Різдвом"
Опрацювати статтю "Повість "Ніч перед Різдвом"
Схарактеризувати образи Оксани і Вакули (усно)
Зробити тестові завдання (натиснути тут)
6-А - 28.11, 6-Б - 29.11
Відеоурок
Скласти план подорожі Скруджа різдвяної ночі
Опрацювати матеріал "Подорож Скруджа"
Перевір свої знання:
виконай тестові завдання (натиснути тут)
Ознайомитись із біографією Ч. Діккенса (стаття підручника)
Переглянути відео:
Ч.Діккенс. Проєкт "Енциклопедія"
Експрес урок: Чарльз Діккенс . "Різдвяна пісня у прозі ...
Фільм "Різдвяна пісня в прозі"
Прочитати повість "Різдвяна пісня в прозі"
Записати в зошит цитати до образу Ебенезера Скруджа
Схарактеризувати образ Ебенезера Скруджа(усно)
Позакласне читання
Ознайомитися з презентацією "Даніель Дефо"
Подивитися відео;
Прочитати роман Д.Дефо "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо"
Вивчити теорію літератури (записати в зошит)
Ознайомитись із біографією Ж.Верна (стаття підручника)
Це цікаво; Наукові передбачення Ж.Верна
Переглянути відео:
Жуль Верн. Проєкт "Енциклопедія"
Фільм "П'ятнадцятирічний капітан"
Прочитати стислий переказ роману "П'ятнадцятирічний капітан"
Перевір свої знання:
Подивитися відео:
Проаналізувати прочитані байки за даною схемою:
Опрацювати презентацію "Байка як жанр літератури"
Опрацювати статтю "Байка у світовій літературі"(конспект)
Ознайомитися із презентацією "Індійські міфи"
Прочитати матеріал "Індійські міфи"
Подивитися відео:
Давньоіндійський міф про створення світу
6-А - 07.10, 6-Б -07.10
Ознайомитися із презентацією "Єгипетські міфи"
Прочитати матеріал "Єгипетські міфи"
Подивитися відео:
Прочитати міф "Деметра і Персефона"
Прочитати міф "Пігмаліон і Галатея"
Переказувати прочитані міфи
Подивитися мультфільм "Деметра і Персефона"
6-А - 16.09, 6-Б - 16.09
6-А - 05.09, 6-Б - 06.09
Прочитати статтю "Художній образ"(с.7-8)
Вивчити теорію літератури на с.8 (художній образ, традиційний образ, вічний образ)
6-А - 09.09, 6-Б - 09.09
Прочитати статтю "Поняття про міф. Основні групи міфів"(с11-12)
Вивчити теорію літератури на с.11 (що таке міф) , записати в зошит
Опрацювати таблицю "Відмінності міфу від казки "
Опрацювати презентацію "Міф і міфологія"
6-А - 02.09, 6-Б - 02.09
Ознайомитися з підручником "Зарубіжна література 6 клас"
Прочитати статтю "Слово до читачів ХХІ ст."(с.3)
Прочитати статтю "Література як вид мистецтва"(с.4-6)
Вивчити теорію літератури (мистецтво, література, функції художньої літератури)
Підписати робочий зошит за зразком:
Зошит
для робіт із зарубіжної літератури
учня 6-А класу
ЗЗСО І-ІІІст. №1
м.Гайсин
Дмитренко Олени