МММ Магия слова Блог учителя русского языка и зарубежой литературы Дмитренко Елены Анатольевны: НЕ ПРОДАЄМО... .post-body:first-letter { float:left; color: #CB941C; line-height:50px; padding-top:1px; padding-right:5px; font-family:Georgia,Arial,times; font-size:70px;

НЕ ПРОДАЄМО...

 НЕ ПРОДАЄМО...
       Одна пара зайшла до магазину дитячих іграшок. Вони довго оглядали їх на полицях, підвішених до стелі, розкиданих по столах, по підлозі. Бачили ляльок, що плакали і сміялися, електронні іграшки, маленькі печі, що пекли торти і піци...
       Однак не могли вирішити, що купити. До них підійшла ввічлива продавщиця.
       - Розумієте, - почала пояснювати жінка, - ми маємо маленьку дівчинку, але цілий день нас не буває вдома.
       - Дівчинку, що мало усміхається, - продовжував чоловік.
       - Ми хотіли б купити їй щось, що б її ощасливило, - говорила далі жінка, - навіть, коли нас нема... Щось, що б її забавило, розрадило, коли вона сама.
       - Вибачте, - посміхнулася продавщиця, - ми не продаємо батьків.
   

       Народити дитину - це укласти з нею такий великий контракт, що більшого людський розум не може вигадати. Всі діти приходять до нас з карткою запрошення і кажуть: "Ти мене закликав, і я прийшов. Що ти даш мені?". Тут починається виховне завдання у всій його широті й глибині.
       Один п'ятнадцятилітній хлопець це бачить так:
     
       Хотів я молока,
       а одержав соску.
       Хотів я батьків,
       а одержав забавку.
       Хотів я говорити,
       а одержав телевізор.
       Хотів я навчитися,
       а одержав свідоцтво.
       Хотів я думати,
       а одержав знання.
       Хотів я мати власний погляд,
       а одержав ідею.
       Хотів я бути вільний,
       а одержав дисципліну.
       Хотів я любові,
       а одержав мораль.
       Хотів я професію,
       а одержав місце.
       Хотів я щастя,
       а одержав гроші.
       Хотів я волю,
       а одержав автомобіль.
       Хотів я місця в житті,
       а одержав кар'єру.
       Хотів я надію,
       а одержав страх.
       Хотів я змінювати,
       а одержав нерозуміння.
       Хотів я жити...