МММ Магия слова Блог учителя русского языка и зарубежой литературы Дмитренко Елены Анатольевны: Постери як засіб розвитку творчо-пізнавальних інтересів .post-body:first-letter { float:left; color: #CB941C; line-height:50px; padding-top:1px; padding-right:5px; font-family:Georgia,Arial,times; font-size:70px;

Постери як засіб розвитку творчо-пізнавальних інтересів



Постер (з англ. «плакат») - різновид плакату. Саме ж слово «плакат» походить від франц. «оголошення, афіша». Звичайний розмір постера становить 60 на 90 см. Традиційно, в рекламі, постери зображуються на чорному фоні:зображення в білій рамці, гасло великим шрифтом та уточнення дрібнішим. З

По-перше, ніякого чорного фону, робота повинна бути яскравою, приваблювати здалеку і зацікавлювати тих, хто не тільки побачить, але й прочитає авторську думку про книгу. 
По-друге, за обсягом це сторінка форматом А4. 
По-третє, рекламний постер складається з трьох частин: гасло(II), картинка за змістом твору(I), текст реклами(III). 

Зразок постера

Зразок постера
III.Текст реклами. Розміщається під картинкою. Найскладніша частина. Потрібно добре продумати, що сказати для того, щоб інших, того, хто буде читати рекламу, зацікавити цією книгою. Спробуйте скласти 3-5 реченнями рекламу книзі, не переказуючи ії зміст повністю, подумайте, чим ця книга може зацікавити інших? Даний текст повинен викликати бажання взяти книгу і прочитати її. Вчитися ніколи не пізно!